[slikom] Re: pisanije

  • From: "Marcic Ana" <marcicana@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 7 Jun 2005 21:04:15 +0200

            draga jelena ja bi ipak podrzala vas predlog 1.prirucnik
gospodina pavlovica nisam videla a neznam ni njegovu adresu2.pokrajinska
organizacija imala je nesto na brajevom kombinovano i sa misom i sa
tastaturom tu se nisam najbolje snasla 3.svaki pisac ima svoj nacin pisanja
i mislim da nebi bilo od viska pozdrav ana