[slikom] online skola za ucenje stranih jezika

  • From: Zumreta Galijašević <zumreta.galijasevic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 23 Nov 2010 09:34:43 +0100

Zdravo svima,

ja sam takodjer novi član ove liste koji dolazi iz Tešnja, Bosna i
Hercegovina.
Novi sam i korisnik čitača ekrana jer se od nedavno ubrajam u kategoriju
slijepih osoba.

Obzirom da sam primijetila da članovi daju pojedinačne preporuke te  dijele
svoja iskustva na listi, sugerišem da pogledate Web stranu za učenje stranih
jezika posebno pristupačnu slijepim i slabovidnim osobama, digital language
school.
Nadam se da ce Vam ova skola pomoci kod usavrsaavanja stranih jezika ili
obnavljanja postojeceg znanja.

Link je ispod:

http://www.langschool.eu/index

Lijep pozdrav