[slikom] Re: oko filmova

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 6 Jun 2007 07:18:02 +0200

Pozdrav, Marko!
Za pocetak, ne treba ti kompresija s veceg formata DVD-a na 4 GB.
Jednom kad film odripas preko DVD Decryptera na hard disk, mozes napraviti
AVI i iz takvog formata. Preporucio bih ti program za to, no ono sto ja
koristim ne radi s Jawsom, no neki listeri ce sigurno imati rjesenje.
Kad zavrsis ovaj dio, onda iz istog DVD foldera moras preko programa SubRip
izvuci i van titl na zeljenom jeziku u tekst formatu, no za ovo definitivno
treba osoba koja vidi.
Regards
ICQ: #274696026