[slikom] odgovor za skeniranje knjigag

  • From: "Marko Jocic" <jocic85@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 11 May 2006 22:07:10 +0200

Ja cu ti objasniti kako ja skeniram knjige.
udjem u1. fine rider pomocu enter
2. pritisnem alt i pomocu strelice desno trazim opciju options i enter
3. onda sa sift tab i trazim general pejdz
4. Kad sam nasao general pejdz pritiskam enter i otvara se sledeci prozor u
kojem se nalazi jezik ako je knjiga napisana u cirilici dodjes prvo na opciju
folder pomocu taba i onda se kreces pomocu strelice na cirilicu ili latinicu
5. kad si dosao na cirilicu ili latinicu pritiskas enter i onda pomocu taba
treba da dodjes na general tab
6. kad si dosao na general tab onda pomocu strelice desno dolazis na opciju
skener i onda pomocu taba treba da dodjes na opciju skener seting i enter
7. kad si pritisnuo enter otvara ti se novi prozor.
u tom prozoru pritisnes jedanput tab i dobijes ponudu u kojoj dimenziji hoces
da ti bude knjiga
8. onda sa tabom ides do stop bitvin i pritiskas spejs
9. Kad si pritisnuo spejs onda ides do okej i enter
10. onda ides pomocu taba sve dok nenadjes close i enter
11. onda pritisnes kombinaciju tastera ctrl+ sihft +k i pocinje sa skeniranjem
12. kad je iskenirao prve dve strane moras pritisnuti kombinaciju tastera alt+
tab i onda ti se otvara prozor sa pitanjem da li hoces da nastavis da skeniras
ili neces
13. ako hoces da nastavis sa skeniranjem uzmes knjigu okrenes je na sledecu
stranu i na yes pritiskas enter
kad vise neces da skeniras ili si zavrsio  kad iskeniras i poslednju stranu kad
te program pita da li hoces da nastavis ili neces ti predjes sa strelicom desno
na no i enter
Kad si to uradio onda pritiskas kombinaciju tastera ctrl+sihft+r  i on
prebacuje to u tekst
Kad zavrsi ili u toku radjenja riding operacije to mozes proveriti do koje
strane je dosao to mozes proveriti pomocu tasterainser + strelica dole ali
moras prvo preci na jous kursor
Kad vidis da je to uradjeno onda pritisnes kombinaciju tastera insert+ pejdz
daum
Onda moras da pritisnes kombinaciju tastera ctrl+ a da bi selektovao sve
skenirane strane
Kad si i to uradio onda pritisnes kombinaciju tastera ctrl+ sihft i to
pritiskas tri puta
Kad si to uradio pritiskas kombinaciju tastera ctrl+ f2  i otvara se prozor gde
upisujes kako ce ti se zvati to sto si skenirao
kad si to upisao ides tabom dok necujes sejv baton i enter
onda ti se taj skenirani tekst ili knjiga otvara u velicini u kojoj si je i
skenirao.
onda izadjes pomocu alt+ f4
Onda ti se otvori prozor gde te pita da li hoces to da ostane i u fajn rideru
ili ne ti pritiskas strelicom na desno na no i enter
onda jos jedanput na close i opet na no enter
onda izlazis na desk top
Kad si izasao na desk top onda udjes u maj dokuments i pronacices taj tvoj
dokument ili knjigu.
Ja sam pokusao to da ti objasnim koliko sam mogao i javimi se ako nesto uradis.
Pozdrav od Marka.