[slikom] Re: o sajtu za kladjenje

  • From: "Milos Przic" <milos.przic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 23 Sep 2009 13:37:36 +0200

   Zdravo Petre,
Ne znam mnogo jer ne posecujem te sajtove. Ali za meridijan kladionicu nisam
siguran. Znam coveka koji sasvim lepo uspeva da se snade na Meridijan
kladionici bez videce pomoci, tako da sam samo tu hteo da te ispravim. A posto
je taj moj drug ovde na listi, nadam se da ce videti poruku i odgovoriti.
   Veliki pozdrav!
          Milos Przic
msn: milos.przic@xxxxxxxxx
skype: Milosh-hs