[slikom] Re: novi Nero

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 7 Dec 2006 00:26:33 +0100

E, ovo i ja potpisujem.
Ono sto se mene dosta dojmilo je jedan plugin za Total Commander, no
problematika je sto spomenuti program ne radi s Jawsom, barem ne na XP-u.
Plugin za przenje diskova podrzava CD i DVD snimanje, ima mogusnost snimanja
svih vrsta medija koje koriste obicni smrtnici, a ima samo par stotina
kilobajta tezine. Naravno, potrebno je imati Total Commander da bi se s njim
moglo raditi, ali uz pretpostavku da je TC defaultni file manager, to ne
stvara nikakav problem. Ima mnogo vise mogucnosti od Windows Explorera, od
kojih cu spomenuti samo izniman Multiple Rename tool i FTP klijent.
Regards

ICQ #274696026