[slikom] nod32 - brisanje virusa

  • From: "Rundek" <nikola.rundek@xxxxxxxxxxxx>
  • To: "Slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 8 Mar 2006 10:06:36 +0100

Zdravo Roberte!

Otvori nod32 i odaberi disk koji želiš skenirati.
Prijeđi u polje Podešavanja. Tamo ćeš vidjeti datoteke, boot sektore arhive
itd s kućicama za čekiranje. One su u standardnom obliku nečekirane. Označi
ih.
To znači da će nod32 sve ovo navedeno skenirati, a mislim da je sigurnije i
bolje kada se sve označi za skeniranje.
Zatim prijeđi u polje akcije. Vidjet ćeš Samo skeniraj, Skeniraj i očisti,
Završi, Pomoć.
Poslije gumba Pomoć vidjet ćeš popis koji se sastoji od dijelova koje si
čekirao u polju Podešavanja.
Dakle, to će biti, recimo:
Datoteke,
boot sektori
arhive itd.
Prvo ćeš biti na datotekama. Jedan tab te vodi do pitanja:
Ako je otkrivena infiltracija učini: (sada će biti popis akcija, najčešće ih
je šest).
Mislim da je dobro odabrati obriši.
Zatim se vratiš na prijašnji popis i biraš drugi element, recimo, boot
sektori.
Opet jedan tab vodi do pitanja: Ako je otkrivena infiltracija učini:

Ali, nema svaki element obriši mogućnost. Recimo, boot sektori nemaju opciju
obriši, već očisti.

Nadam se da sam uspio objasniti. Priznajem da je malo teže snaći se za
jawsom u nod32, ali upornost se isplati.

Nakon namještenih postavki, skeniraj računalo.

Kasnije ćeš u dnevniku vidjeti je li bio koji virus. Doduše, to se može
vidjeti i nakon skeniranja, jer nod32 odmah lista popis obavljenog posla.

Pozdrav!