[slikom] Re: naj novije skripte za skipe

  • From: "Milan" <milned@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 12 Jun 2007 11:07:37 +0200

eh to je bio i moj problem i nista mi nije pomoglo sve dok nisam uradio
backup sistema.
naravno nisam radio backup samo zbog toga ali iz nekog razloga nije htelo pa
nije.
jedino sto sada zapazam da je i igor kao i ja presao sa verzije 2.5 na
verziju 3.0 predpostavljam i zamenio script file tako sam i ja uradio ali
posle toga nije uopste hteo da radi ...
moguce da neki od fileova ostane ne zamenjen.
probaj da ih iz enuma prvo rucno sve izbrises a potom pastiraj nove script-e
mozda upali