[slikom] Re: msn messenger

  • From: "Apolo - BJ" <apolo@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 6 May 2006 14:36:46 +0200

Sigurno koristiš verziju jawsa 7.0 a on ima izgovor kratica u email
prep8isci kao što su:
tu za thank you, ili hth za hope this helps... pogledaj negde u JAWS
configuration fajlu, pod HTML ima li negde da to dečekiraš, ili negde
drugde.

koja je verzija msn messengera u pitanju? ako imaš skripte za nejga, možda
je to definisano u tim skriptama, ili možda negde u samom messengeru.