[slikom] molim za pomoc

  • From: Vera Despotovic <veradespot74@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 25 Jan 2011 03:21:38 -0600

        Kao prvo pozdrav za sve na listi jer se nismo odavno culi.
Izvinjavam se moderatorima i svima ako budem opsirna ali ovo mi je potrebno oko posla pa molim sve one koji mi mogu pomoci da se jave sto prije.
Време: 23.1.2011 18:40, NINO пише:

Dobra noc!

Naisao sam na fajlove sa ekstenzijom .dlc u kojima bi trebalo da budu linkovi za download… Ni jednim poznatim programom nisam uspeo da ovo otvorim, sa editorima teksta ispada beskrajan niz besmislenih simbiete pomazite sto prije jer ipak je to posao od koga zavisim.

Unaprijed zahvalna Vera Despotovic.

onda mi kolege vracaju sa bekspejs.

Nadam se da ste me shvatili pa ako moz

kroz dolje ocrticu ono me baci stoga ide crtica, kad dodam drugu lijecim da mi se to ne desava jer ipak posao je u pitanju.

I jos jedno pitanje, kad pisem opet na pr sekretarijat za uredjenje prostora i ispred toga i iza

li mi neko reci kako to da iznaci kada pisem neko resenje u wordu znaci moram da idem i na sredinu teksta i da pravim pasuse i da idem lijevo zaglavlje kako to zovu ovde a onda naravno i desno.

Medjutim kad napravim desno zaglavlje i napisem na pr dostavljeno onda u istom redu treba da napravim lijevo zaglavlje kome je dostavljeno. Kad napravim ctrl i r ok je ode desno, a kad posle toga napravim ctrl l onda ode lijevo ali ispod u sasvim drugom redu.
Moze

Zla... Ima li neko ideju cime ovo da otvorim?

Unapred hvala!

Ninoslav