[slikom] Re: molim hitno za objasnjenje

  • From: "Igor Zoric" <zoljica@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 14 Jul 2010 16:54:28 +0200

Cao Petre, ja vec duze vreme nisam to koristio da pogledam jer imam flet paket
ali odes na stranicu sbb-a koja je nesto kao sbb.rs ili tako nekako, tamo
nadjes link koji se cini mi se zove usluge korisniku ili tako nesto i kada ti
se otvori stranica tamo mozes posle upisanog user namea i pawsworda da vidis
podatke o tvom paketu. Ako nesto ne stima onda cu bas da odem na njihov site pa
cemo da vidimo.