[slikom] Re: molba za miponi

  • From: bozidar ivancic <yt7ib@xxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 30 Aug 2014 23:18:20 +0200

anto evo ovako: odeš tamo odakle oćeš radiš preuzimanje kopiraš sve s alt+a
tu sada kopi sada odeš na dekstop oću reći radnu površinu tu nađeš ikonu
miponi otvoriš sačekaš se otvori ideš tabom dođeš do linkova koje si kopiro
selektuješ i sada aplikacioni taster strelicom do davloaund tu enter imas
naziv dela i linkovi na svakom možeš sačekaš ima koliko veličina ttrajanje
preuzimanja; uglavnom to bih bilo to s poštovanjem ivančić-----