[slikom] mirc

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 26 Sep 2004 21:55:49 +0200

          Pozdrav za sve!

Veceras sam cuo komentar da skript za mirc ne radi kako treba. Pogledao sam i
evo sta treba da se uradi:
1. U ovom skriptu nije dat izvorni kod to jest jss file pa se nista nemoze
mjenjati. Posto je ovo beta verzija, treba ocekivati za koji dan ili malo vise
ful verziju.
2. Uz ovaj skript je dat jcf file a to je konfiguracioni fajl, on se moze
obrisati i sva podesavanja za JAWS ce ostati kao sto i jesu. Pogledao sam ta
podesavanja, brzina je velika, pitch visok, barem za moje uho a i volume je
skoro pa 100 posto.
3. Ovo se moze promjeniti na nacin kako se inace podesava brzina, visina, i
glasovi koji sve citaju.
Insert+j, pa u meniu odabrati, basic a onda voice pa podesiti individual.

Gradimir

Posjetite web portal SliKom!
http://www.slikom.rs.sr