[slikom] miponi

  • From: "Mila Kuran" <kuranovicka@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>, <knjigoteka@xxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 29 Nov 2010 22:21:27 +0100

Evo, i ja sam sacuvala Badino uputstvo, pa neka se dopunimo. Nakon ovog
uputstva sam pocela da radim sa miponijem i zadovoljna sam isto kao i sa free
rapid managerom.

Evo da olaksam Iksiu posao.
Ja cu napisati za Mipony.
Mipony se preuzme s linka:
http://www.mipony.net/downloads/Mipony-Installer.exe

Mipony je besplatan Download Manager i integrira se
u Internet Explorer i Mozillu Firefox.
Instalira se i naprave neka podesavanja.
Ne treba se puno gnjaviti.
Na kartici Options odabere se jezik, pa se odabere folder u kojem zelimo da
nam Mipony smjesta skinute fajlove, ukljuci se rad programa u
System Tray, i po zelji se cekira ako zelimo da nam Mipony osim sto skida i
sam raspakira te skinute datoteke.
Sva ova podesavanja se rade s Jaws Cursorom.
I to je to sto se podesavanja tice.
E sad kako nalijepiti linkove:
Otvori se mail u kojem su linkovi.
Pa s Desktopa ili System Traya se pokrene Mipony.
S Jaws Cursorom se pronadje "Add Links iliti Dodaj linkove, i to se otvori
lijevim klikom misa.
Zatim s naredbom Alt+Tab pronadjemo prozor s onim mailomu kojem su  linkovi,
pa se link oznaci sa Shift+Strelica na dolje, naredbom CTRL+C kopira,
prelazimo na drugi, treci, i kolikogod ima linkova na isti nacin, i sve te
linkove koje smo kopirali ne treba ih lijepiti jer su oni vec u Mipony
nalijepljeni.
i kad smo zavrsili s kopiranjem, vratimo se s Alt+Tab na prozor od Miponya,
s Tabom idemo nekoliko puta dok nam Jaws ne pocne citati linkove koje smo
prije toga kopirali.
Sa CTRL+Home se pozicioniramo na pocetak, oznacimo sve kopirane linkove sa
naredbom CTRL+A, stisnemo Aplikacisku tipku, i na Preuzimanje iliti Download
se stisne Enter.
Tada Mipony pocinje skidanje kopiranih linkova.
Ako su nam neki linkovi prioritetniji od drugih, postoji opcija da se na to
klikne, i da se pocnu skidati linkovi koje mi odredimo kao prioritetne.
Zatim, ako trebamo ici van pa Comp gasimo a svi se linkovi jos nisu skinuli,
nista zato jer, cim se ponovo ukljucimo, Download nastavlja tamo gdje je
prestao, a da mi ne moramo nista napraviti.
Pri prvom putu nakon instaliranja Miponya, i onom gore sto sam napisala da
se treba otvoriti Dodaj linkove pa kopirati, za slijedeca kopiranja to vise
ne treba raditi jer Mipony pamti sto smo zadnje radili, pa tako odmah mozemo
poceti s kopiranjem novih linkova.
Osim toga, sve linkove prvi put koje kopiramo, trebamo prihvatiti to jest
ici na Ok, i prihvatiti uvjete od Miponya, jer bez te potvrde, Mipony nece
skidati to jest, raditi.
A sada evo i s kojih servera Mipony skida za ono sto ja znam:
      Megaupload
     SendSpace
Rapidshare
     Hotfile
     Easy-share
     Gigasize
     Mediafire
     Depositefiles
     Megaporn
     Filefactory
     Uploading
     4shared.
Negdje je zlatko napisao da i s DropBoxa se moze, samo meni do sad to nije
uspjelo.
Ako ti znas Iksi, reci, pa da i s tim pokusam.
Ja vise rucno nista ne skidam.
Za nekoliko mjeseci cu zaboraviti kako se rucno to radi.
:D.
Mislim da sam napisala sve sto bi bilo najvaznije za rad s ovim programom.

Srdacno,
Bada.