[slikom] Re: marica 4.2

  • From: "Nikola Zekic" <nikolazekic@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 27 Feb 2015 18:41:57 +0100

E sad, zaboravio sam kako bješe, jer odavno ne koristim jaws, ali mislim da
ide ovako:
pritisnete alt-tab i dođete na jaws.
Altom otvorite menu bar i idete na utilities.
Tamo nađete text processing.
Nisam siguran ima li nešto između ovoga zadnjega koraka i sledećega koji
pišem, ali uglavnom, tabom treba da nađete language detection change ili tako
nešto, i da to dečekirate. Onda idete na apply i OK, ili na OK a onda
control+s, zaboravio sam kako bješe.
p.s. nikad nisam koristio petnaesticu, tako da ne znam hoće li baš sve biti
ovako kako pišem, ali uglavnom to je najpribližnije što ja mogu da se sjetim.