[slikom] Re: male napasti

  • From: "DAVID PODREKA" <david_podreka@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 18 Apr 2005 03:53:40 +0100

Ciao Jelena!

Da bi maknula te dosadne nametnike koji samo usporavaju masinu i onemogucavaju
tvoju privatnost, moras pustiti prvo da ti program skenira kompletno racunalo.
Kada bude sam proces gotov cuti ces zvucni signal, i uz pomoc Jaws cursora moci
ces procitati koliko nametnika imas i koji su. Zatim idi sa tabom do gumbica
Next i tu pritisni razmak. Nakon toga pritisni komandu CTRL+M da bi ih sve
oznacila, te ponovo idi na Next da bi ih skroz i izolirala. Za kraj ponovo
pritisni razmak na Finish i to je to.

No napominjem da je vrlo vazno skinuti i najnovije definicije za njega, kako bi
on bio sto ucinkovitiji u uklanjanju tvojih nametnika.

Inace, na ovom polju ima nekoliko programa koji rade svoj posao relativno
dobro, ono sto sam ja ustanovio kroz praksu je to da svaki od njih nadje jos
ponesto sto prethodni nije nasao. Stoga ti toplo preporucujem jos i instalaciju
posve BESPLATNOG programa pod nazivom:

Spybot - Search & Destroy 1.3

Program je vrlo jednostavan za upotrebu i isto tako odlican s obzirom da je
BESPLATAN.

Postoji u ovoj bramsi i takodjer BESPLATAN Microsoftov alat koji je po mnogim
znalcima i najkvalitetniji, ali nazalost on jos uvijek nije prijateljski
naklonjen sa nasim Jaws-om, pa stoga i ne preporucujem njegovu instalaciju.

Veliki ti pozdrav u Novi Sad iz kisovite Opatije,

David