[slikom] Re: krstarica

  • From: "Iksi Hacker" <iksihacker@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 1 Mar 2006 15:07:57 +0100

Caos! Da cet je odlican ali kad se nakacis preko mirca na
irc.krstarica.com
nastaje problem jer trazi da se ukuca neka provera inace baz toga nemozes da
udjes ni u jednu sobu... Ovo bi Gordan mogao da vidi o cemu se radi pa da
nam kaze koje je resenje jer ni ja nisam uspeo da ovo resim inace rado bih
tamo na chat. Za sad posecujem
irc.serbiancafe.ws i
irc.serbiancafe.com