[slikom] Re: korisno iz winampa

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 21 Sep 2007 00:44:58 +0200

Mala nadopuna i ispravka.
Jump to file opcija postoji jos od Winampa 2.xx no ne znam je li imala bas
sve mogucnosti kao ova danas.
Enqeue file mozes jednostavnije odraditi ako se kreces gore dolje po prozoru
playlista i kad se zaustavis na zeljenoj pjesmi samo stisnes tipku Q.
Move after current ne brise postojeci redoslijed, nego oznacenu pjesmu
pozicionira nakon one koja trenutno svira. Funkcionira li ovo u Shuffle modu
ili ako ima pjesama na listi cekanja ne znam, samo sam objasnio funkciju.
Regards
MSN: zarakijel@xxxxxxxxx