[slikom] konacna dijagnoza

  • From: "nikola rundek" <nikola.rundek@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 14 Jun 2005 13:25:24 -0700

Pozdrav svima.
Mnogo se raspravljalo o ga¹enju i ponovnom pokretanju racunala, kao i o tome
kako odgovoriti na prispjelu poruku elektronicke poste.
Misljenja je raznih, sto je plod demokracije. Ali, sve su to finese labirinta.
Ako netko ne zeli prihvatiti neko misljenje, ne mora.
Pri tome mislim na Gradimirov opis odgovaranja na poruke. Mislim da je taj opis
slican onome kada bismo se pitali kako u Wordu pohraniti dokument. Hocemo li
dokument pohraniti u okviru save as s tipkama Alt+f+a (engleski) ili Alt+d+k
(hrvatski) ili æemo pritisnuti tipku F12. Zbilja je svejedno hocemo li odabrati
cijeli tekst tako da iz izbornika edit izaberemo select all ili cemo pritisnuti
Ctrl+a.
Svatko je navikao na svoj nacin rada, pa neka ga i koristi.