[slikom] kasete i mp3format

  • From: "Milan Nedeljkovic" <milned@xxxxxxxxx>
  • To: "lista slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 22 Feb 2005 23:37:04 +0100

pozdrav za sve listere
moze li mi neko dati savet koji je najbolji program to jest koji najbolje radi
sa jawsom za prebacivanje zvuka sa obicnih kaseta u mp3 format. Dali je neko od
vas pokusavao da uradi nesto slicno i kakav se zvuk dobija. I jos nesto dali je
rad sa takvim programima suvise komplikovan za nas slepe korisnike racunara. ja
za prerformatiranje muzike koristim cdeks pa me zanima dali taj program moze da
se iskoristi za ovo sto mene zanima.
unapred zahvalan milan