[slikom] kalendar

  • From: "Radovanovic Misa" <musicmaestro@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 1 Dec 2006 19:58:42 +0100

Pozdrav svima! Imam pitanje za sve vlasnike govornih programa za mobilne
telefone.
   Da li je nekom od vas poslo za rukom da se obavesti sa prvog ekrana na koji
dogadjaj ga upozorava kalendar svojim zvucnim signalom.
   Napominjem, da oni koji vide svaki dogadjaj iz kalendara imaju ispisan na
ekranu kada ih na njega zvucni signal koji su dodelili kalendaru upozori.
   Ovo pitam zbog toga sto ako je to nemoguce moramo otici u sam kalendar da bi
se obavestili zasto nas upozorava.
   Svima unapred zahvaljujem. Mister.