[slikom] kakoubrzati net

  • From: "Milan Dj" <milandj89@xxxxxxxx>
  • To: "'Interport'" <interport@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 6 Jun 2015 23:49:54 +0200

Pozdrav,

Evo jedna zanimljivost, a radi se o tome kako omogućiti brže učitavanje
stranica, bez gubitka kvaliteta.

Ovo sam isprobao i bog me dobri rezultati.

<to sam na jednom portalu našao i evo objašnjenja ispod, radi se o firefox
pregledaču a za ostale ne znam da li to može.

1. Pokrenite Firefox i u polje za upisivanje adrese sajta upišite
"about:config"

2. Potvrdite da želite da nastavite dalje na svoju odgovornost i da ćete biti
oprezni

3. U polje pretrage kucajte "privacy" i pronađite
"privacy.trackingprotection.enabled"

4. Kliknite na taj link i trebalo bi da se "false" opcija prebaci u "true"

5. Zatvorite taj prozor i učitajte neki sajt - osetićete poboljšanje brzine,
sigurno

6. Primetite zatim ikonicu Å¡tita u levom uglu polja za unos adrese sajta

7. Kliknite na nju i saznajte da li je Firefox blokirao neki sadržaj

8. Ukoliko ne želite da se sadržaj sajta blokira kliknite na "Option", pa
"Disable" i svi sadržaji tog sajta biće učitani ponovo i u potpunosti, ali
će se sajt tad učitavati sporije.

Nakon što ste blokirali praćenje sa sajtova verovatno ćete primetiti da
Flashi drugih reklamnih sadržaja ima daleko manje nego ranije (za kompletno
blokiranje reklama na svim sajtovima koristite AdBlock Plus). To ne samo da
doprinosi poboljšanju brzine surfovanja, nego i smanjenju korišćenja
internet podataka - dobit je, dakle dvostruka!

Uživajte u bržem i štedljivijem surfovanju

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom
5. Twitter: https://www.twitter.com/slikom