[slikom] Re: kako jos jedan nalog za skype napraviti?

  • From: Gordan Radić <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 14 Oct 2011 22:30:55 +0200

Pozdrav!
Nadovezat cu se na ovu poruku necim o cemu sam nekoc davno pisao kad je
bila aktualna verzija 4.x.
Ukoliko se zele koristiti dva naloga istovremeno, znaci, ne kombinirati
dvije verzije Skypea nego biti logiran istovremeno s dva razlicita
identiteta od verzije 4 postoji opcija koja to omogucuje, slicno kao i
na MSN-u.
Potrebno je napraviti sljedece:
1. Pronaci Skype.exe datoteku koja se nalazi u programskom folderu
(C:\Program Files\Skype\Phone\);
2. Na spomenutu datoteku napraviti shortcut i premjestiti ga na desktop
ili neku drugu zeljenu lokaciju;
3. Otvoriti Properties netom preseljenog shortcuta i pronaci edit polje
u kojem pise putanja do izvrsne datoteke;
4. Tekst putanje zavrsava sa \Skype.exe". Izmedju rijeci exe i navodnika
treba upisati /other tako da ta linija izgleda ovako:
"C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe/other"
5. Treba sve potvrditi na OK i imenovati ovaj shortcut tako da ga
razlikujemo od originalnog shortcuta za Skype.
Dodavanjem ovog switcha u komandnu liniju za pozivanje Skypea
omogucujemo da se uz postojecu instancu otvori jos jedna u koju se
mozemo ulogirati s drugim podacima i koristiti dva razlicita naloga
istovremeno, razgovarati, primati i slati poruke i sve ostalo sto se na
Skypeu radi.
Ovo nije hack, ovo je sluzbena mogucnost koja je u Skypeu ponudjena jos
od verzije 4.

S postovanjem
Gordan Radic