[slikom] Re: kako daa samostalno instaliraam windows 8.1 64 bit

  • From: Alen Podrebarac <alen.podrebarac9@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 05 Jun 2015 23:41:22 +0200

Jedino logično rješenje koje i nije tako teško je to da nađeš nekoga tko
vidi da ti odradi sve što treba oko instalacije. Ja sam se snašao tako
da sam najprije prošao govornu instalaciju 32 bitne osmice koja se mmože
provući sa win pe alatom, a onda sam popamtio gdje što i kako treba te
sam instalirao napamet 64 bitni windows.

On 5.6.2015. 22:34, sead wrote:

pozdrav listeri neznam možda sa ovim izlazim iz tematike aali ja mislim
da neizlazim iz teme ove liste a to je pitaanje za malo naprednije
korisnike računara pošto se na listama raspravljalo da talking pred
instalation za 64 bitnu instalaciju sustava raadi probleme odlučih ja to
provjeriti i zaista jeste tako nikako nemogu instalirati windows 8.1 pro
64 bit pomoću ove alatke
e sad me zanima dali postoji drugi način da instaliram samostalno 64
bitnu verziju ovog sustava pozdrav i oprostite ako izlazim van teme
liste i nadužini teksta hvala unaprijed na pomoći

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom
5. Twitter: https://www.twitter.com/slikom