[slikom] jaws i display driver problem

  • From: Alen Podrebarac <alen.podrebarac@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 17 Oct 2013 16:29:45 +0200

Pozdrav svima,
Vec par dana mucim se sa jednim hp compak laptopom. Naime, uredno
instaliram win 7 i naravno nakon toga i driver za graficku karticu jer
ga win update ne nalazi automatski. radi se o amd catalist driveru.
Nakon toga instaliram jaws 14 i javlja mi se problem kod pokretanja da
jaws miror display driver nije pravilno instaliran i da pokrenem comp
ponovno kako bih to rijesio i jos mi nudi neku komandu za cmd ili ne
znam za sta vec. Nakon ponovnog pokretanja sustava greska se pojavi
ponovno i nikako ne dolazim do rjesenja kako to rijesiti. Posto
predpostavljam da je problem video intercept valjda moze li mi netko
pripomoci ili dati neki prijedlog ili savjet kako bi to napravio da jaws
moze radit normalno.

poz,

alen