[slikom] Re: jaws 6.0 i cirilica

  • From: Aleksandar Ðuric <agasoft@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 18 Jun 2005 00:50:39 +0200

6.10 da.
----- Original Message -----
From: "Nenad Simic" <siman@xxxxxx>
To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Sunday, May 29, 2005 11:13 PM
Subject: [slikom] jaws 6.0 i cirilica

Da li moze jaws 6.0  sa an riderom da cita cirilicu i na koji nacin. Kada to
govorim ne mislim na promenu kodne strane sto moze i sa ranijim verzijama
Jaws s tim da ti onda neka latinicna slova ne izgovara.   Znaci moje pitanje
da li jaws 6.0  sa an riderom zaista moze kako se prica da cita i cirilicu i
latinicu ispravno bez gresaka i na koji nacin