[slikom] Re: jaws 15 tandem

  • From: Rajko Knezevic <knezevic.rajko77@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 30 Aug 2014 20:32:40 +0200

imam jedno pitanje za vlasnika   a ono glasi, napomena pričam o
orginalima! htio bih da znam da li koristite jaws 15 tandem I da li
snezanu 4.2.2 I da li tandem centar radi u jaws.  meni radi  tandem
centar ako je engleski glas  a to je onaj glas jaws kada se I nstalira
a kada povezem profil snezanje tog tandem centra nema ili ga ima na
kratko . interesuje me da li se moze podesiti da anreader ne koći
tandem centar jer imam osjećaj da anreader pravi problem! uzdravlje I
hvala na svakom odgovoru