[slikom] jaws 12 i IE9

  • From: "Ninoslav Stankovic" <ninoslavstankovic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 15 Oct 2011 10:39:53 +0200

Pozdrav!
U IE9 mi se dogadja nesto cudno, Jaws 12 ne cita screen text linkova, vec celu
putanju kada se kursor misa postavi na neki link... Recimo, umesto Marko
Markovic cita http://htt.wikipedia.org/marko.markovic/ ili
http://www.faceebook.com/markomarkovic i sl... U verbosity opcijama je uredno
ukljuceno citanje linkova za screen text i nije mi jasno zasto cita celu
putanju umesto naziva linka, tj. Onog sto se na ekranu vidi. Kada pustim Jaws
da cita sam, sve je normalno, ovo se desava samo kad stavim mis na neki link.
Imate li neku ideju zasto se ovo desava, jel do ovog novog Internet explorera
il sa mojim Jawsom nesto nije u redu?