[slikom] Čitanje veće PDF knjige

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 4 Sep 2013 23:48:57 +0200

Prije sedam dana mi je jedan videæi prijatelj iz splita poslao jednu knjigu o
windows-ima 7 koja je u PDF formatu velièine oko 80 mb. Kada otvorim navedenu
knjigu koja je u jednoj datoteci mogu samo proèitati prvu stranicu kao na
primjer: uvod, naklada i zadnja rijeè na koju mogu doæi je autor. Ako stisnem
ctrl+page down
preðe na drugu stranicu. Navedenu drugu stranicu mogu èitati do kraja i kada
stranica zavr¹i javs se pona¹a kao da je do¹ao do kraja knjige i onda ponovno
moram stisnuti ctrl+page down da preðem na novu stranicu i tako u nedogled.
Kako podesiti da dokument normalno mogu èitati bez prela¾enja na slijedeæu
stranicu kada prethodna zavr¹i?
Kada otvorim manji dokument od 2 stranice tu nema problema i kada zvr¹i prva
stranica se odmah pojavi druga. Imam windows-e xp i akrobat reader 11.
Boris