[slikom] Re: internet explorer problem

  • From: "Dzenana Brkic" <jenny.brkic94@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 29 Nov 2014 00:35:47 +0100

Pozdrav!

Imala sam slican problem sa IE, samo sto mi je pocetna stranica bila ask.com
te ju nisam mogla promijeniti u neku drugu. Dosta toga sam pokusala, ali
jedino mi je pomoglo sljedece:

Treba skinuti e AdwCleaner alat sa linka:
https://toolslib.net/downloads/viewdownload/1-adwcleaner/

(Ovo ce ukloniti bilo kakve aplikacije koje su instalirane na vas kompjuter
bez vaseg znanja.)

Skinuti program te, nakon sto ste zatvorili sve otvorene aplikacije, isti
pokrenuti. Zatim kliknuti na dugme scan. Nakon sto je scan zavrsen, kliknuti
na dugme clean. Program ce vas dalje pitati da restartujete kompjuter na sto
kliknete ok i sacekate.

Meni se pri  pokretanju internet explorera pojavila stranica google, tako da
se nadam da ce ovo i vama pomoci.

S postovanjem,
Dzenana BRKIC