[slikom] Re: internet

  • From: Ivan <vidimte@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 30 Apr 2006 10:06:00 +0200

Cao,

Ne radi se o tome da li Telekom zeli da ti da ADsL ili ne.
Vec je u pitanju njihov stari "dobri" obicaj da rade samo ono sto
moraju i nista vise osim toga.
Najverovatnije ti je telefonska linija preko PCM uredjaja.
I sve dok si preko PCM-a nema ADsL jer moras imati zasebnu telefonsku
paricu.
Postoje 2 nacina da dodjes do ADsL-a.
 Ako znas nekog u telekom-u da te skine sa PCM-a i dobijes paricu
ili skuplja varijanta je da podneses zahtev za ISDN.
Sve u svemu uzmi kablovski kad mozes. Ako cekas ADSL ima da se
nacekas.
Netreba njima internet vec tebi.