[slikom] Re: image

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 6 Dec 2007 19:23:15 +0100

Pozdrav.
Ja bih nadodao da mozes napraviti sljedece. Nero Image Drive podrzava
mogucnost da imas dva virtualna opticka medija, pa ako aktiviras oba, u
svaki od njih ubaci po jedan od image-a i svaki put na startu ces imati oba
ucitana, bez potrebe da ih mijenjas.
Isto tako, programi tipa Ultra i Power ISO imaju mogucnost vise od dva
virtualna drajva pa ih mozes koristiti ako imas vise od dva disc image-a.
Regards
MSN: zarakijel@xxxxxxxxx