[slikom] i dalje nece

  • From: "Dusan Zoric" <dusanzoric@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 1 Jan 2011 15:39:50 +0100

pozdrav, ljudi, i dalje me muci problem oko kopiranja faila na desk top, prvo
sam mislio da sam resio problem kada mi je gospodja ljilja trbolin poslala
privatni mail sa resenjem za ovaj problem, ali na njen nacin ovo nece, znaci,
kopira uvek isto, i kada kliknem na sledecu pesmu da mi iskopira na desk top sa
cedea on kopira predhodnu, koju god da kliknem on kopira prvu, ne znam sta se
desava, kod xp je to islo normalno, ali odkad imam sedmicu imam ovaj problem.
koga god sam pitao svi su mi govorili da reinstaliram medija player, ma da ja
ne verujem da ima veze za ovim, kopiranje ne radi reprodukcija muzike ide bez
problema, sve funkcionise ali ovo nikako, pa bi hteo da pitam vas listeri sta
treba da odradim da mi ovo radi, cak sam probao da obrisem failove sa desktopa,
reko da nije zato sto je pun odnosno reko ajde da obrisem failove, da vidim
onda, kada sam ispraznio desk top, opet kliknem na numeru koju sam hteo
medjutim on iskopira predhodnu koju sam kopirao, sta raditi u ovom slucaju,
pomoc od gospodje ljiljane nije bas urodila, ima li leka, srdacno i sve
najbolje u novoj i da nam lista radi jos 105 pa opet, kako kazem u sali.