[slikom] Re: google chrome i vin talker

  • From: Ajdin Silajdjic <ajdin.sil@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 9 Nov 2013 18:32:42 +0100

Pozdrav,
Ja prije nisam koristio vin talker, ali sam nedavno oborio sistem ii
jedino sam njeg uspio naci.
POstavio sam u jawsu sapi 5 kao zadano i nastimao da ne cita
interpunkcije, ali najvise ih cita na internetu.
Ne mogu nikako da ih skroz uklonim.
A kakvo iskustvo imas sa mozilom?
POzdrav.

>>> 4. RSS/feed: http://www.slikom.info/feed.xml