[slikom] Re: gledanje tv preko neta

  • From: "Violeta Pecic" <viki@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 6 Jun 2010 00:09:55 +0200

     Pozdrav Nenade,

Koristis li Internet Explorer ili Mozilu? Iako sam skinula VLC Player, preko IE
ipak ne ide emitovanje svih kanala. S Mozilom imam problem s tezim ucitavanjem
i pritom vec otpocinje emitovanje nekog od programa.
Bas me zanima da li si mogao da pokrenes bas sve one kanale koje si pomenuo u
svojoj poruci?

Hvala