[slikom] Re: gasenje/ponovno pokretanje

  • From: "Iksi hacker" <iksi@xxxxxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 13 Jun 2005 23:03:14 +0200

Caos nikola! ovaj program je nesto jako dobro ne samo za pocetnike. Naime,
koliko puta ti se desavalo da ti tako blokira jaws da nemozes nista da
uradis sem fizickog restarta jer se jos nesto u windows-u zeznulo pa ne
funkcionise start button na primer e u ovakvom slucaju draganov program
stupa na scenu i resava problem a iskreno lakse mi je da pritisnem
kombinaciju tastera nego start i p u srpskom windows-u. pozdrav