[slikom] Re: felericni milioner

  • From: "Mike" <todosijevic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 18 Jun 2005 16:44:31 +0200

                 Evo šta piše u samom programu, da vam prenese jedan, koga
ste vi u komisiji za dodelu AnReadera ignorisali, a on se snalazi i bez vaše
silne pomoci i ljubavi:

Prečice na tastaturi

Neke prečice možete sami
prilagoditi.

Prečice startnog prozora:
List of 17 items
. SPACE
Zamenjuje DESNI klik miša i otvara glavni meni.
. ALT+1
Zamenjuje klik miša na Nova igra / Ograničeno vreme.
. ALT+2
Zamenjuje klik miša na Nova igra / Neograničeno vreme.
. ALT+E
Zamenjuje klik miša na Odustani.
. ENTER
Zamenjuje klik miša na VAŠ KONAČAN ODGOVOR.
. ECS
Zamenjuje klik miša na NIJE VAŠ KONAČAN ODGOVOR.
. ALT+ENTER
Maximize odnosno Restore.
. Q
Pomoć Pola-pola.
. W
Pomoć Prijatelja.
. E
Pomoć Publike.
. F
Zamenjuje klik miša na odgovor A.
. G
Zamenjuje klik miša na odgovor B.
. H
Zamenjuje klik miša na odgovor C.
. J
Zamenjuje klik miša na odgovor D.
. F3
Otvara dijalog za podešavanje.
. F10
Otvara dijalog Najbolji rezultati.
. F12
Otvara dijalog O Programu.
list end
Ostale prečice:
List of 3 items
. ESC
Zatvara dijalog (osim startnog).
. ENTER
Potvrđuje odgovor i zatvara dijalog (osim startnog).
. DEL
Briše spisak Najboljih rezultata.

list end