[slikom] Re: facebook

  • From: "Violeta Pecic" <viki@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 6 Sep 2009 22:00:32 +0200

      Caos,

Kada ti se pojavi polje za unos koda, imas i link (sad ne znam tacno naziv),
ali nesto kao - potvrdite svoj korisnicki racun. Nakon sto pokrenes taj link,
otvorice ti se novi prozor u kom treba da uneses svoj telefonski broj, a onda
ce ti stici poruka sa kodom. Taj kod upises tamo i poslije toga ne bi trebalo
da vise imas tih problema.