[slikom] Re: facebook

  • From: "zvonko mijokovic" <zvonko.mijokovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 29 Dec 2010 10:07:03 +0100

Pozdrav!
Jasno je da slepi imaju pravo da se uclane na fejzbuk. Pitanje je samo, koliko
oni od toga imaju koristi. Licno sam dobio nekoliko poziva, no nisam se uclanio
upravo zbog toga, sto em ne volim da trazim pomoc videcih za svaku sitnicu, em
ne znam, sta bi clanstvo u jednoj takvoj drustvenoj mrezi moglo da mi donese.
Ako ko zna odgovor na to, neka mi odgovori, na cemu unapred zahvaljujem.