[slikom] expressivo, snimac teksta

  • From: "Nikola Rundek" <nikola.rundek@xxxxxxxxxxx>
  • To: "Slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 25 Sep 2007 22:48:27 +0200

Zdravo!

Instalirah expressivo i pustih mu da se dize s windowsima.

Ali pri tome eloquence nije htio raditi.

U programskoj mapi Ivo, tj. u podmapi expressivo demo postoji jedna chm
datoteka.

Ima dosta toga za procitati, ali mene uvijek baca na pocetno, tj. sto je to
expressivo.

Expressivo je citac tekstualnih datoteka, rss poruka i malog dijela internet
servisa, sto god to znacilo.

Takodjer, služi i za snimanje tih istih tekstova.

Nigdje ne pise da je to screen reader.

A da sam u pravu, pokusajte stisnuti aplication na nekom dokumentu.
Nadjite opciju read file by expressivo.

Meni nista ne pali.

A vama?