[slikom] dobra vest Re: Re: za Violetu - Windows media komande

  • From: "Apolo - BJ" <apolo@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 7 Mar 2006 21:37:48 +0100

,Za Iksija i sve koje zanima Windows media player. Proverio sam na Desktopu
gde imam integrisanu Sound Max audio karticu i profesionalnu E-Mu 1820M
eksternu karticu... upravo ono sto sam preporucio Iksiju dalo je rezultat:
sada WMP vrti audio fajlove preko ekstene kartice a jaws ostaje gde je - pri
Sound Maxu. Samo je neophodno, posto se odabere odgovarajuci audio drajver,
da se WMP zatvori pa onda ponovo otvori. TAda je novo podesavanje
prihvaceno.

lp, B