[slikom] desilo se cudo

  • From: "Vera Veki" <verad@xxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 27 Jun 2005 03:08:25 +0200

Pozdrav listeri

Meni se bio pokvario kompjuter i jedno Nedelju dana nije bio u funkciji. Bilo
mi se nakupilo puno poste i ja sam to redom citala da mi nesto ne promakne. Ono
sto mi je trebalo ja sam ostavljala u odredjene foldere, a ono sto nije ja sam
naravno brisala. Tako sam pokusala da izbrisem jednu poruku ali mi je masa
poruka ne stala. Trazila sam ih i trazila ali njih nema. Heheeee!!! Da li mi
neko moze reci sta li se sa njima zbilo? Da li se to mozda nekome od vas
desavalo? Unaprijed hvala.