[slikom] Re: da li postoji prevodilac sa engleskog

  • From: "DAVID PODREKA" <david_podreka@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 4 Jun 2005 18:20:27 +0200

Ciao Viktore!

Ako me sjecanje ne vara, svojevremeno je na adresi:

http://www.krstarica.co.yu

egzistirao jedan program koji je prevodio kompletan sadrzaj neke web strane sa
Engleskog na Srpski i to tako sto se preko Interneta ucitala zeljena strana, a
potom kliknulo na dugme prevod i potom dobio rezultat na Srpskom. Samo kod ovog
rjesenja treba voditi racuna da je sam prijevod cesto puta netocan i nije
radjen po smislu, a niti po bilo kakvim gramatickim pravilima, no za prvu ruku
moze posluzit. Postoje i slicni programcici koji se u tu svrhu mogu instalirat
na vlastito racunalo, ali ja nisam isao tako duboko u istrazivanje da iz
pronadjem i isprobam. Cini mi se da je tu najvise ceprkala nasa Uterivacica
Znanja pa neka i ona kaze pokoju rijec o ovoj problematici.

Pozdrav,

David