[slikom] Re: da li je neko imao slican problem

  • From: "Dragoslav" <blueeye@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 12 Dec 2006 22:30:22 +0100

Vidi Vidi, pa nisam jedini!

Iskreno ja ne verujem da sistem ristor moze resiti ovaj problem.
Ja sam vratio backup, a ovaj problem je ostao i dalje.
Napominjem da sam backup pravio mnogo meseci ranije, nego sto se pojavio
problem.
 Do sada mi je nekoliko puta backup resavao sve probleme, za pravljenje
backup-a koristimghost.

                        Dragoslav