[slikom] Re: da li je do facebook chata ili

  • From: "Milan dj" <milandj89@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 27 Jan 2011 14:20:14 +0100

Pozdrav narcis,
Rec je o programu facebook chat.

  ----- Original Message -----
  From: narcis sudarevic
  To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Sunday, February 27, 2011 12:04 AM
  Subject: [slikom] Re: da li je do facebook chata ili

  pozdrav milane dali mozda koristis dodatni program za cetovanje koji slepi
koriste a to je aim ako ga koristis i kad se konektujes na cet ne govoriti ko
je prisutan a ko nije probaj da taj program prvo pokrenes preko deskt topa a
potom iz sistem treja i idi da proveris status dali ti je on lain ili neki od
statusa kao sto je i na skajpu ako nije on lain idi strelicama dok ne cujes
unavilable i tad ce ti raditi tad ponovo udjes u aim preko desktopa i ides na
listu i mocices se dopisivati