[slikom] clasic shel for windows 8 - download link za sve koji zele!

  • From: Alen Podrebarac <alen.podrebarac@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 01 Sep 2014 01:06:43 +0200

Pozdrav,
Dakle dat cu link ispod a sad da ukratko objasnim.
dakle, raspakirati arhivu kad se preuzme i pokrenuti setup te slijediti
sve one korake next next itd itd, pricekat dok se ne zavrsi instalacija
pa kliknuti na finish, e sad...
Kad sam to testirao maloprije nakon pritiska na windows tipku pojavio mi
se jedan prozor za konfiguriranje programa ili i takozvano prvo koristenje.
Tri su mogucnosti izbora, ima clasic start, ima windows 7 start meni i
jos jedan, ne sjecam se al je isto sa dvije kolone stavaka kad se otvori.
Dakle to su radio buttonovi i krece se strelicama lijevo i desno da se
odabere zeljeni, i lupi se enter.
Nakon toga start ce izgledati kao od win 7 ili kako se podesi ovo gore
sto sam naveo. Dakle, sva pitanja stojim na raspolaganju ako nesto nije
jasno.

link je:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/56992404/ClassicShellSetup_4_1_0.7z

Uzivajte svi potencijalni korisnici!