[slikom] Re: brzina izgovora

  • From: "Radovanovic Misa" <musicmaestro@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 14 Dec 2006 09:37:43 +0100

Ako nekog interesuje moje iskustvo kao početnika koji sa čitanje koristi
samo jaws najpraktičnija je varijanta da pustite tekst sa čitanjem i onda
page up za brze page down za sporije i pročitate šta vas interesuje brzinom
izgovora koja vam u tom trenutku odgovara.
   Druga stvar je da posle izlaska iz teksta jaws čita brzinom koja je
odredjena za sve druge.
   U svakom trenutku različito smo raspolozeni pa tako i kojom brzinom
zelimo da nam se tekst čita i zto je ovo za mene najbolji način koji bar dok
je jasw u pitanju sigurno neću menjati.
   Iskoristio bih priliku ali da ne budem ruzno shvaćen da zbog toga što sve
tekstove čitam govornim programom jaws neću komunicirati sa tekstovima koji
su pisani kvačicama i drugim znacima koje onemogućavaju da ih jaws prepozna
i razumljivo pročita.
  Nadam se da sam ispravno szvaćen.
   Na razumevanju i ukazanoj paznji zahvaljuje MR