[slikom] brajev redak

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: "Lista SliKom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 27 Nov 2014 06:03:47 +0100

    Zdravo Dino,

    Ovu si poruku poslao na moju ličnu adresu, ja je prosljeđujem na listu i
djelimično odgovaram. Vjerujem da će se i drugi uključiti u odgovor.
Četvrti red tačkica na brajevom retku su u stvari tačke: 7. i 8. i one imaju
svoju namjenu. Od toga da pokažu koje je slovo veliko, do toga da li je nešto
selektovano, boldovano, podvučeno i slično.
    JAWS ima mogućnost podešavanja da li će se ove tačke 7. i 8. koristiti
ili ne. i to upravo da li će se koristiti kod velikih slova, kod selektovanja
i slično. Koju verziju JAWS-a koristiš? Imaš li iskustva u podešavanju? Ako
je neki noviji JAWS kao što je 15.0 ili 16.0, možda čak i 14.0. Ovo se može
podešavati kroz dijalog brzog podešavanja i da to ostaje. Drugačije, mora se
pokrenuti dijalog za opcije podešavanja, Braille, pa tamo u nekoliko koraka
podesiti da se na svim mjestima ili samo na određenim isključi sedma i osma
tačka.

    Pozdrav, Gradimir