[slikom] azuriranje nepotrebno na skype kako da otklonim?

  • From: Zoran petrović <zoranpetrovic.ns@xxxxxx>
  • To: "slikomlistom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 12 Oct 2011 19:38:51 +0200

Pozdrav!
Kako sam instalirao ovaj skype 5.5 stalno nekakve muke sa njim.
Moram da priznam da je dobar u nekim stvarima kao sto je  FACEBOOK
ali ima dosta toga sto mi se ne dopada tu.
Eto sad da ne iznosim svoje nepotrebno misljenje  vec da pitam ako neko zna i
moze da mi pomogne.
Prilikom pokretanja skype  mi se pojavljuje u poslednje vreme da azuriram skype
kako to, molicu lepo da podesim da mi se ne javlja ta obavestenja sa
azuriranjem.
Pre toga sam koristio skype 4.02  i veoma sam bio zadovoljan sve nesto
razmisljam da se vratim na staru verziju  sve je to lepo ali nije to  jos
toliko dobro za osobe slabog vida a pogotovo slepog lica.
Zahvaljujem na odgovor bez obzira da li ce te odgovoriti ili ne!