[slikom] Re: alkohol 120 %

  • From: "Milos Przic" <milos.przic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 13 Jan 2011 11:46:33 +0100

  Zdravo svima,
Kad već govorimo o ovom programu, pitao bih nešto što sam već pitao na Razbijačima pre par nedelja. Prvo sam doduše mislio da se našalim povodom one priče o Alkoholu kao dezinfekcionom sredstvu, pa da kažem da je ovaj jači, samo zato što nije stopostotan nego 120%, ali ne, ipak pitam. Pokušao sam da narežem jednu mds sliku na disk, ali kad na istu kliknem dobijem poruku da program ne podržava taj format za rezanje na disk. Gde bi bio problem?
  Unapred hvala,
         Miloš Pržic
msn: milos.przic@xxxxxxxxx